Wednesday, October 3, 2012

Bernyawa semula......



                         Assalamualaikum, tak jawap dosa mati seksa


Fuhhh fuhhh, Ya Allah berhabuk dah blog ni. Dah 3 bulan tak sentuh. Bukan tak sentuh je lansung tak terfikir and tak terdetik nak buka blog ni. Hahaha nasib baik ingat password dan emel hihihi


Today, dah 2 hari saya couple dengan Fuji Argaria. Eh betul ke saya eja nama dia? Arghh tibai je lah lalala. Hm, happy sebenarnya dapat berkenalan dengan dia. Sebenarnya dia CRUSH saya. Dan dia luahkan dia pun SUKA KAT SAYA JUGA. Hihihih Alhamdulilah crush saya juga suka saya juga. Nyaris nyaris syok sendiri....... Hihi ILOVEYOUSOMUCH SAYANG :)







Blog pun tak sentuh 3 bulan update pasal Raya tahun ni pun tak terupdate. Sumpah Raya tahun ni best gila. Raya dengan budak kelas 4 IKHLAS memang sporting habis! I love you 4 ikhlas!!!! Muahhhh 

















No comments:

Post a Comment