Wednesday, July 4, 2012

I LOVE YOU SO MUCH!!

             Assamualaikum dan salam 1Malaysia!! *Senyum kat kawan saya je*


Seronok sangat keluar dengan kawan-kawan tadi. Sumpah seronok. Mohon sangat harap kita jangan berpisah dan kekal sampai ke hujung pelamin kehkehkeh dah jauh dah ni!! Sebenarnya plan Farisha naik dengan Farhana , Azzimah dengan Ety , Aku dengan Byha bak pepatah Farhana kat twitter '' Semua Keling Keling Keling Keling '' 


Farhana tetap berkeras nak lepak jugak petang ni. Aku diam jelah farhana tengah mengamuk and takde mood hihi. So Farhana plan Ety ambik aku dengan Azzimah tapi dengan syarat kene belanje topap. Tapi time aku col Ety suruh belanje Bubble Cup :p Hahaha kentut!!!
   Sooo sweet kan? Pleasee tolong cakap So sweet!!!


   Macam Couple kan? Please tolong cakap macam couple!!!


  Kami comel kan? Tolong cakap kami sangat comel!!

No comments:

Post a Comment