Friday, June 29, 2012

Best friends forever



                                           Assalamualaikum *Angkat kening


Ahh lega blog wa boleh buka. Haha sebenarnya dah sebulan lupa password emel blog ni. Check im dulu dengan akak eyra dia yang buatkan blog ni hihi dia cantik tau sekarang dia dah hot malu lah nak tegur dia haha eh back the topic check im berzaman 80 an dulu akak eyra ada bagi password dan emel dulu. Terus wa tekan google search Blogger.

K topik saya kawan baik untuk selamanya. Saya harap dapat berkawan dengan dia untuk selamanya. Lagi satu saya minta nak jadi pengapit tau tau haha k dah merapu dah ni. Saya kawan dengan dia time form 1, nama dia Norain binti hamdan bukan kolam hamdan kat kampung Budiman tu ek? Hahaha saya panggil dia ain. Ain ni kembar tau nama kembar dia noraini binti hamdan. Dia comel sangatttttttttttttttttttttttttttttttttttt!!! Ek aku puji aini ek? Aini aku dah puji kau jangan campak aku kat laut lagi ya :'(


Kenapa dia kawan baik saya?  
1. Saya sayang dia 
2. Dia sayang saya
3. Dia selalu bagi nasihat dan sedarkan saya akan kesilapan saya buat.
4. Saya faham apa yang dia ajar berbanding cikgu ajar hahaha seriously
5. Dia terima saya dengan seadanya
6. Dia pandai. saya nak pandai macam dia :'(
7. Tak sabar nak tengok wayang besok 30.6.2012 hehehe


For aini ----> Aku tahu kau jealoussssss :p hahaha pantun untukmuu Tiap malam tengok maharaja lawak, saya sayang awak :')

No comments:

Post a Comment